Hello new world

Detta kommer inte vara som övriga bloggar som handlar om en själv utan den här bloggen ska vara till ER HJÄLP. Behöver du hjälp med något tekniskt så är det här du ska fråga, så ska jag hitta ett svar till dig. Kan vara allt från något matte tal till hur något fungerar tekniskt. Jag pluggar på KTH till civilingenjör och är därför duktig på matematik och fysik, men även andra tekniska ämnen. Älskar alltså teknikens värld. Det gör nog alla. Alla använder sig av den varje dag.

Skulle det funka utan teknik idag? Nej verkligen inte.
Så om det är något du behöver hjälp med så skriv problemet i kommentarsfältet, och så svarar jag med en kommentar här i bloggen.
Ge mig en utmaning nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0